dimecres, 3 de desembre del 2008

Ara sí, assemblea divendres

A l'assemblea de dimarts es va trobar convenient convocar-ne una altra per divendres per així tenir més temps per a fer difusió, donat la importància dels punts a tractar.
Així que es convoca a assemblea d'estudiants dels diferents ensenyaments que s'imparteixen i depenen de la facultat de dret.
L'assemblea tindrà lloc el divendres 5 de novembre a les 13 hores davant de les aules 1, 2 i 3 de l'edifici vell.
L'ordre del dia es el següent:
1- Explicació de les mobilitzacions i ocupacions de facultats
2- Activitats i propostes d'informació i debat sobre el Procés de Bolonya
3- Regularitat de l'Assemblea
4- Altres

Vine i participa!

dimarts, 2 de desembre del 2008

Avui, tots a l'assemblea!

Avui, dimarts 2 de desembre hi ha convocada assemblea d'estudiants a les 14 hores davant de l'Aula Magna, a l'Edifici Vell.
Aquesta assemblea es oberta a tots els estudiants dels diversos ensenyaments que s'imparteixen a la Facultat de Dret (Dret, Ciències Polítiques, Criminologia, etc...).
Els punts de l'ordre del dia seran els següents:

1- Explicació de l'estat de la lluita contra Bolonya i les ocupacions de facultats
2- Fórmules de lluita a la nostra facultat
3- Torn obert per parlar de qualsevol altre tema

Us hi esperem a totes i a tots.

dilluns, 1 de desembre del 2008

La pesadilla de Darwin


El proper dimecres 3 de desembre projectem el documental "La pesadilla de Darwin" de Hubert Sauper a les 13 hores a l'aula 32.
Un dels documentals sobre el mercat i la seva misèria més dolorosament vius que s'han fet en els últims anys.

dimecres, 19 de novembre del 2008

dimecres, 12 de novembre del 2008

Ciències Polítiques es mobilitza

Demà dijous 13 la comunitat educativa de Catalunya es mobilitza en front a la Llei d'Educació de Catalunya, des de l'AEP donem suport a aquesta convocatòria i destaquem que aquesta llei forma part del seguit d'atacs que està patint l'educació pública, com ho és també el Procés de Bolonya.
Els i les estudiants de Ciència Política som conscients d'això, com ho demostra que els grups de primer i quart de matí de s'hagin declarat en vaga per demà per fer front a Bolonya.
El dimecres de la setmana que ve, probablement a la una del migdia a l'aula 18A, hi haurà una xerrada organitzada pels estudiants de Ciències Polítiques, on participaran ponents de l'AEP, amb l'objectiu d'informar-se sobre Bolonya i els perills que suposen per la universitat pública i el nostre ensenyament.

Canya a Bolonya!

dijous, 23 d’octubre del 2008

Eleccions Rector UB, 6 de novembre




El dijous 6 de novembre serà la data de les eleccions a rector de la UB en primera volta.

Les eleccions es faran mitjançant elecció directa i sufragi universal lliure i secret.

Si cap candidat no obté la majoria absoluta el dia 6 de novembre, es procedirà a una segona volta el dia 11 de novembre.

Qui pot votar en aquestes eleccions?

Les més de 60.000 persones amb dret a votar el dia 6 de novembre es distribueixen en quatre col·lectius d’electors, el vot de cadascun dels quals té un valor diferent:

  • professorat-doctor amb vinculació permanent (el conjunt del vot d’aquest col·lectiu té un valor del 51 % del total);
  • altre personal docent i investigador (valor equivalent al 9 % del total);
  • alumnat d’ensenyaments de primer i segon cicle i de doctorat (30%);
  • personal d’administració i serveis (10%).

Més informació: www.ub.edu/eleccionsrectorat2008

Candidats:

  1. Dídac Ramírez: www.didacramirez.cat
  2. Norbert Bilbeny: www.bilbenycandidat.com
  3. Josep Samitier: josepsamitier.cat
  4. Marià Alemany: www.malemany.cat

dilluns, 20 d’octubre del 2008

RESULTATS ENQUESTES Preinscripció


Resultats:

Et sembla bé que a la preinscripció tinguin preferència els estudiants que ho tinguin tot aprovat el juny?
SI 32,39 % - NO 67,60%

Has tingut problemes en la preinscripció per culpa d´errors informàtics?
SI 59,85% - NO
40,14 %

Valores positivament el funcionament del sistema informàtic en la preinscripció?
SI 20,42% - NO 79,57%

Creus que hi ha hagut falta d´informació sobre el canvi en el sistema de matriculació?
SI 86,61% - NO 13,38 %

Et sembla correcte que el sistema de preinscripció vagi en ordre al número de crèdits aprovats?
SI 42,25% - NO 57,74 %

Trobes correcte que no es pugui imprimir el resguard de la preinscripció?
SI
9,15
% - NO 90,84%

Creus que als plans docents de cada assignatura no s´especificava suficientment el tipus d´avaluació que seguirà el professor/a?
SI 73,94% - NO 26,05%

Creus que ha estat correcte deixar de publicat la guía de l´estudiant en paper?
SI 11,26% - NO 88,73%

Trobes correcte el canvi d´horari dels exàmens? (de 9h a 8:15h i de 16 a 15h)

SI 5,63% - NO 94,36%

Creus que aquest sistema ha millorat la matriculació o encara l´ha empitjorat més?

SI 6,33% - NO 93,66%

Moltes gràcies per la vostra participació!!