diumenge, 8 de febrer del 2009

Xerrada Palestina: després de les bombes. I ara què? L’infern etern a Terra Santa


L´Associació d´Estudiants Progressistes organitza una xerrada sobre la situació a Palestina amb la participació de:


Ferran Izquierdo, Professor de Relacions Internacionals de la UAB
Aritz García, membre de la Xarxa d’Enllaç amb Palestina

Dia: dijous 12 de febrer
Hora: 13 hores
Lloc: aula 31 -edifici Tomás y Valiente- de la Facultat de Dret de la UB (Av.Diagonal 684)

Us esperem!!

divendres, 9 de gener del 2009

ATUREM LA MASSACRE A GAZA


MANIFESTACIÓ, DISSABTE 10 DE GENER A LES 17H. A PL.UNIVERSITAT.
Davant la massacre perpetrada per les forces militars de l’Estat d’Israel contra la població civil de la Franja de Gaza (Palestina), l’AEP-Associació d’Estudiants Progressistes volem mostrar la nostra solidaritat amb tot el poble palestí que malda per sobreviure sota les bombes i els atacs indiscriminats. Ens sumem a la crida solidària de la Comunitat Palestina de Catalunya per a aturar l’actitud còmplice o indiferent de les democràcies europees, i molt especialment dels governs català i espanyol.
Per a llegir el manifest unitari i fer un seguiment actualitzat de les convocatòries arreu del territori al web de la Comunitat Palestina de Catalunya.

dimecres, 3 de desembre del 2008

Ara sí, assemblea divendres

A l'assemblea de dimarts es va trobar convenient convocar-ne una altra per divendres per així tenir més temps per a fer difusió, donat la importància dels punts a tractar.
Així que es convoca a assemblea d'estudiants dels diferents ensenyaments que s'imparteixen i depenen de la facultat de dret.
L'assemblea tindrà lloc el divendres 5 de novembre a les 13 hores davant de les aules 1, 2 i 3 de l'edifici vell.
L'ordre del dia es el següent:
1- Explicació de les mobilitzacions i ocupacions de facultats
2- Activitats i propostes d'informació i debat sobre el Procés de Bolonya
3- Regularitat de l'Assemblea
4- Altres

Vine i participa!

dimarts, 2 de desembre del 2008

Avui, tots a l'assemblea!

Avui, dimarts 2 de desembre hi ha convocada assemblea d'estudiants a les 14 hores davant de l'Aula Magna, a l'Edifici Vell.
Aquesta assemblea es oberta a tots els estudiants dels diversos ensenyaments que s'imparteixen a la Facultat de Dret (Dret, Ciències Polítiques, Criminologia, etc...).
Els punts de l'ordre del dia seran els següents:

1- Explicació de l'estat de la lluita contra Bolonya i les ocupacions de facultats
2- Fórmules de lluita a la nostra facultat
3- Torn obert per parlar de qualsevol altre tema

Us hi esperem a totes i a tots.

dilluns, 1 de desembre del 2008

La pesadilla de Darwin


El proper dimecres 3 de desembre projectem el documental "La pesadilla de Darwin" de Hubert Sauper a les 13 hores a l'aula 32.
Un dels documentals sobre el mercat i la seva misèria més dolorosament vius que s'han fet en els últims anys.

dimecres, 19 de novembre del 2008

dimecres, 12 de novembre del 2008

Ciències Polítiques es mobilitza

Demà dijous 13 la comunitat educativa de Catalunya es mobilitza en front a la Llei d'Educació de Catalunya, des de l'AEP donem suport a aquesta convocatòria i destaquem que aquesta llei forma part del seguit d'atacs que està patint l'educació pública, com ho és també el Procés de Bolonya.
Els i les estudiants de Ciència Política som conscients d'això, com ho demostra que els grups de primer i quart de matí de s'hagin declarat en vaga per demà per fer front a Bolonya.
El dimecres de la setmana que ve, probablement a la una del migdia a l'aula 18A, hi haurà una xerrada organitzada pels estudiants de Ciències Polítiques, on participaran ponents de l'AEP, amb l'objectiu d'informar-se sobre Bolonya i els perills que suposen per la universitat pública i el nostre ensenyament.

Canya a Bolonya!